Aangekomen op Curaçao!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Leslie Schuurman - WaarBenJij.nu Aangekomen op Curaçao!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Leslie Schuurman - WaarBenJij.nu

Aangekomen op Curaçao!!

Door: Leslie Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Leslie

25 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo lieve mensen..

Van veel vriendinnetjes en familie kreeg ik te horen: geniet ervan op Curaçao, je hebt het verdiend!! Zo voelt het helemaal niet, maar dat is natuurlijk wel erg leuk om te horen.. zelf vind ik gewoon dat ik mezelf op extra luxe heb getrakteerd, omdat ik er nu de kans voor heb!!

Door de tickets apart te boeken van het appartement was het best even spannend hoe en wat het zou gaan..
Nou de reis begon al goed! We zouden om kwart over 2 worden opgehaald door de taxi. Ik had nog contact gehad met het vrouwtje die het zou regelen en het zou 100% zeker zijn dat er een taxi stond rond die tijd. De jongens waren lief samen met ons opgestaan om ons 'uit te zwaaien'. Maar helaas... de taxi was er om half 3 nog niet! Het vrouwtje maar wakker gebeld.. na een half uur wachten vonden we het wel prima! Er werd een nieuwe taxi gebeld! Dat werd stressen want voor kwart over 4 moest je inchecken en ondertussen was het kwart over 3.. De taxi man snapte onze haast, dus met 120 km in de nacht over de weg mocht bijdeze een keer... we kwamen om 4 uur aan bij Zanderij, dus konden we nog net optijd inchecken. Jaja.. lang leve Suriname! 'No spang'..
Toen we de tickets kregen bleek dat we ook nog moesten overstappen. Dit bleek later een tussenstop op Trinidad, waardoor we moesten blijven zitten in het vliegtuig. Maar het was wel nodig om van stoel te wisselen.. heel vreemd!!
Doordat de reis midden in de nacht is kun je wel beetje slapen, maar met veel onderbrekingen..
Op Hato, het vliegveld van Curaçao, aangekomen moesten we weer wachten. Ook hier was de taxi te laat.. deze taxi bleek onze eigen auto te zijn waar we ons de komende 8dagen mee gaan vervoeren!! Tamara heeft haar rijbewijs mee en dat gaat met haar rij talenten helemaal goed komen. Ik word haar navigator met kaart..of dat goed komt is weer een ander verhaal... we zullen het zien!
Ondanks niet een al te beste reis. Aangekomen bij ons appartement werden we helemaal blij. Ons huisje is super mooi en nieuw!! Het zwembad is goed en doordat het rustig is, zelfs een privé bad..
We hebben de eerste dag alleen flink boodschappen ingeslagen met super lekkere spulletjes. En morgen begint het ontdekken van Curaçao. We gaan verschillende strandjes bezoeken en activiteiten doen. En daarnaast kijken we hoe de stad hier is met Koningsdag!!
Jullie horen 2 mei van me, met alle ervaringen en avonturen hier op Curaçao..

Zonnige groetjes van deze 'vakantieganger' en liefs..

• 25 April 2014 - 14:52

Ilona:

Gaaf Les! Een paar oud klasgenootjes van mij zijn ook op Curaçao geweest.
    Zwemmen met dolfijnen? Snorkelen?
    Heeel veel plezier daar!! Lekker genieten!

Groetjes uit NL! Ilona

• 27 April 2014 - 14:44

Tante Tineke:

Hallo Leslie. Het is bijna tijd om af te tellen.Wanneer kom weer op onze Hollandse bodem.verheug me om je weer te zien en na die prachtige verhalen te luisteren.hou j goed.liefs tante Tineke.